Lediga jobb som Säljassistent i Höganäs

Se lediga jobb som Säljassistent i Höganäs. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Höganäs som finns hos arbetsgivaren.

Höganäs efterlyser härlig säljpersonal

Om ossVi utgår från kontoret i staden där du jobbar och börjar alltid dagen med ett uppstartsmöte.På kontoret finns kök och konferensrum där vi kontinuerligt håller utbildningar och utvecklingssamtal. www.svenskatrygghetslosningar.seOm digVi söker dig som är utåtriktad, driven och nyfiken på att lära dig säljyrket.Är du dessutom målmedveten och sugen på att göra karriär så kan vi erbjuda goda möjligheter till vidareutbildning inom försäljning.Dina arbetsup... Visa mer
Om ossVi utgår från kontoret i staden där du jobbar och börjar alltid dagen med ett uppstartsmöte.På kontoret finns kök och konferensrum där vi kontinuerligt håller utbildningar och utvecklingssamtal. www.svenskatrygghetslosningar.seOm digVi söker dig som är utåtriktad, driven och nyfiken på att lära dig säljyrket.Är du dessutom målmedveten och sugen på att göra karriär så kan vi erbjuda goda möjligheter till vidareutbildning inom försäljning.Dina arbetsuppgifterSvenska Trygghetslösningar AB är ett etablerat säkerhetsföretag inom skydd mot inbrott och brand. Vi tillgodoser även den enskilda individens behov av snabb och effektiv hjälp vid överfall i bostaden.Vi har funnits i snart 5 år och är redan Sveriges femte största företag inom branschen. Vi säljer marknadens smartaste inbrott- och brandskyddskoncept till privatpersoner.Du tar kontakt med kunder, presenterar våra säkerhetslösningar och bokar in möten med intressenter.Vår affärsidé?Enkelt och professionellt!Vi kräver absolut inte att du är färdig säljare från start, men ser gärna att du;• Har hög servicekänsla och god social förmåga• Har viljan och hungern att sälja och vinna kunder• Är trevlig, positiv och lyhörd• Är målmedveten och vänskapligt tävlingsinriktad• Är självständig och driven• Kan vara en pålitlig representant för företaget och ett positivt ansikte utåtVad vi erbjuder?• Frihet och stort ansvar i ditt arbete   • Möjligheten att förmedla marknadens bästa larmsystem   • Inget lönetak, hårt arbete lönar sig!• Dagliga utmaningar och fantastiska kollegor   • Möjlighet att klättra på karriärstegenVi erbjuder ett säljjobb till rätt person inom säkerhetsbranschen med goda utvecklingsmöjligheter.Vi kommer att ge Dig en gedigen utbildning inom försäljning och i de produkter vi erbjuder. Under anställningen får du daglig coachning och fortlöpande utbildningar. Allt detta för att säkra att du alltid känner dig på topp och för att du ska känna dig trygg i ditt arbete. Men samtidigt också känna att du utvecklas och har roligt på jobbet.Kör du med egen bil, erhåller du även milersättning, enligt skatteverkets gällande normer.Körkort och tillgång till bil är ett stort plus men inget krav.Vill du ha möjligheten att tjäna riktigt bra med pengar, utbildas i en av de bästa säljskolorna och samtidigt ha roligt på jobbet?Då kan detta vara något för dig!Intervjuer sker fortlöpande, så känns detta intressant, ska du maila in din ansökan och CV till [email protected]åkSvenska (krav)UtbildningIngen utbildning krävsKompetenserFörsäljningsvana i någon form är meriterande men inte ett kravLöneformRörlig lönVi arbetar med ett resultatbaserat lönesystem, baserat på hur många bok du får in. Vi har utöver detta en av branschens högsta provisioner och fina bonusar, samt motiverande och roliga säljtävlingar med exklusiva priser.AnställningsvillkorDu måste ha fyllt 18år för att få jobba hos oss.Då detta är ett jobb inom säkerhetsbranschen krävs att du är grön i Polisens belastningsregister. Visa mindre

Säljsupport till Topbrands

Kort om tjänsten I rollen som säljsupport består dina arbetsuppgifter i huvudsak av orderhantering samt kundservice via telefon och e-mail. Kunderna är inom ett geografiskt område som omfattar Sverige, Finland, Danmark och Norge. Vidare kommer du upprätthålla intern kontakt med säljkåren samt inköps- och logistikavdelningen. Du kommer även avlasta säljarna genom bland annat offertarbete, ta hand om att skicka provprodukter till kunderna, förbereda inför k... Visa mer
Kort om tjänsten
I rollen som säljsupport består dina arbetsuppgifter i huvudsak av orderhantering samt kundservice via telefon och e-mail. Kunderna är inom ett geografiskt område som omfattar Sverige, Finland, Danmark och Norge. Vidare kommer du upprätthålla intern kontakt med säljkåren samt inköps- och logistikavdelningen. Du kommer även avlasta säljarna genom bland annat offertarbete, ta hand om att skicka provprodukter till kunderna, förbereda inför kundbesök, hantera eventuella klagomål, upprätta varucertifikat och genomföra marknadsundersökning samt prospektering och samla in ny klientdata.
Är du nyfiken, ambitiös, uthållig och en glad lagspelare samtidigt som du tycker om att jobba lösningsorienterat samt har ett gott bemötande mot kunder och kollegor? Då kanske det är just dig vi söker!
Du kommer att bli anställd direkt av Topbrands medans rekryteringen sköts av Dreamwork.

Sökord: administratör, orderhantering, försäljning, affärsutveckling, kundsupport, säljstöd, försäljningssupport, sales support.


Om verksamheten
Topbrands Scandinavia AB är ett holländskt ägt företag beläget i Höganäs. Vi är en helhetsleverantör inom kosmetik, hygien- och hushållsartiklar och vår marknad sträcker sig över hela Norden. Kundbasen omfattar såväl rikstäckande kedjor såsom enskilda butiker. Vi har ständigt fokus på kontinuerlig utveckling och introduktion av nya produkter, samt att hitta kundanpassade lösningar för distribution av vårt sortiment. I vårt sortiment finns ett brett utbud av kända varumärken, våra egna varumärken & private label samt populära licensprodukter. På det nordiska huvudkontoret arbetar 35 medarbetare och omsättningen är ca 300 miljoner.

Din profil
För att du ska passa in i rollen behöver du vara en drivande och social person som trivs i en koordinerade funktion med mycket kundkontakt. Du måste besitta en stark serviceådra och inneha en positiv inställning till både ditt arbete och din omgivning. Det är av relevans att du är strukturerad, har en god datavana och kan hantera både Excel och Powerpoint. Du har goda kunskaper och känner dig trygg att kommunicera både på svenska och engelska. Ett par års erfarenhet inom försäljning eller administration är meriterande, likaså om du har erfarenhet av Navision. Du är en person som är bekväm med kundhantering via telefon och e-mail. Du ska trivas i att arbeta i både mindre samt större team. För att tjänsten ska vara rätt för dig behöver du dela företagets värdegrunder; personligt engagerad, lyhörd, snabb, professionell och ständigt sträva efter förbättring.

Ansökan
Tycker du att detta verkar intressant? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan, utan sök tjänsten redan idag via vår hemsida, www.dreamwork.se
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mahlin Glyré på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Visa mindre